fredag 16 november 2012

Klänning till Sylvanian Families - Blå fin klänning

Den här klänningen gjorde jag egentligen för att jag har köpt dagisbussen (som jag lämnade tillbaka för att det var fel på den) och i den fick man en mörkblå mössa. Jag ville göra något som matchade plus att jag tyckte att det var konstigt om hon hade förklä på sig när hon kör buss.
I alla fall! Det blev lite "uppklätt" än tänkt så det blev ingen buss-klänning ändå.
Här är lite bilder och tyvärr blev det väldigt mörk och klänningen ser svart ut även om den är blå:
 Den här en vit pärla vid bandet som tyvärr inte syns så bra på bilen :/


Jag har fortfarande inte städat eftersom jag blev inkallad och jobba både i dag och i går, så det får tyvärr vänta ett par dagar då jag nu i helgen ska hjälpa min pappa och städa hans lager.

Jag hoppas att ni har en mysig fredags kväll!
Själv ska jag mysa ner mig med lite varmchoklad!!

4 kommentarer:

  1. På väg till en bal på slottet kanske?

    SvaraRadera
  2. Det var den sötaste busschaufför jag
    sett!! Jättefin klänning.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera