fredag 30 november 2012

Lite Julpynt

I dag blir det inget pyssel då jag har en grym huvudvärk, men jag gav mig i alla fall på att fixa om lite i köksfönstret!
Tyvärr blev det ingen kalender som jag planerat eftersom jag inte hittade de matrial som jag ville ha. Så jag använde mig utav den som min sambo köpte till mig förra året. Fungerar lika bra, ch jag får väl helt enkelt göra något annat av rutorna!

Gardinerna är min mors gamla som jag fått

Litet fat från second hand med ett ljus från IKEA ch polkagrisar som jag virkade sommarn -11
Små tomtar som jag gjorde förra julen
och en halmgris jag lånade förra året från min mamma men aldrig lämnade tillbaka (xD)

Jag skulle ha slagit in julklappar nu men det känns inge vidare just nu så jag drar mig nog till sängen, läser kanske lite manga och käkar godis.
Goder Natt!

2 kommentarer:

  1. Så fint pyntat och hoppas huvudvärken försvinner!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :)Det brukar gå över efter natten :)

      Radera