torsdag 15 november 2012

Liten duk i lapptecknik

Jag har äntligen använt lite tyg som jag köpte på mässan! Jag hade velat göra det med jultema först men jag har inte tagit mig till affären och köpt tråd som passar.
Här är resultatet:


Duken är 30x55 cm, sen ser för liten ut på bordet men den är gjord för att vara på vardagsrums bordet så det är okej! Den får ligga i köket tills att jag har lekt klart med leran :)

Nu ska jag iväg och jobba, vilket är varför det här inlägget blev så tidigt!
Ha de bra

6 kommentarer:

  1. Tack för kommentaren hos mig.

    Duken har sköna färger och blev riktigt fin.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin duk,härliga färger.
    Va bra att du lämnade en kommentar iine hos mig så jag hittade hit till din mysiga blogg som jag tittat igenom och sett mycket fint.
    Må gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för de snälla komentarerna, beundrar både dig och din blogg så det är extra roligt att höra^^

      Radera
  3. Den duken som jag ser att Du har sytt här är en "läckerbit", tycker jag. Det är härliga tyger som Du har kombinerat, och avslutningen med en mörk färg runt om är så snyggt.

    Dollandesign

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack det är väldigt snällt sagt ^^

      Radera