torsdag 1 november 2012

Må alla dina önskningar slå in!

Jag gjorde ett julkort i måndags när jag var hemma. Klassiskt 10x15 format och inte överdrivet pyntat:
 Gjorde lite mysslyckade halvpärlor. 
TIPS! Lägg inte kortet upp och ned innan de har trokat -.-'
 Dekorations kula i filt från panduro samt text och rosett från Youdo
 Tomte motiv och rött band från panduro och stora fina blommar från någon annanstans^^

Just nu känner jag mig lite stressad över allt jag lovat och vill göra. Blev lite mer jobb denna vecka än jag räknat med ( vilket man kanske inte ska klaga på) plus att jag lovar bort hela min helg.
Lite körigt men jag hoppas att jag får ihop allt!

I dag ska jag sitta uppe lite längre och jobba lite iaf.
Men först blir det lite paj!!
Hoppas att den är god :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar