måndag 19 november 2012

Monster High Kläder: En hel outfit

Jag har sytt lite till och denna gång blev det lite dockkläder.
Förut har jag gjort lite klänningar men denna gång blev det lite mer!

Vinter Outfit!


Vit cape:

Örhängen:

Klänning:

Boots:



Denna blev jag väldigt nöjd med i slut ändan, klänningen har lite problem rent hantverksmässigt. Jag har inte riktigt kommit in i att sy så små grejer än plus att jag gjorde en del fel då jag egentligen var för trött för att hålla på ^^'


d
Tyvärr har det inte blivit någon update på mina custom ponysar som jag håller på med, och det är för att jag ännu inte fått till vapnerna som jag vill ha dom. Jag har dåligt samvete för att det drar ut på tiden men jag tar hellre mer tid än att skicka iväg något som inte ser bra ut! Ber om ursäkt för förseningen!

2 kommentarer:

  1. Snygg klänning :)
    Ta den tid du behöver, jag väntar hellre än får nåt som inte är helt genomarbetar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Känns skönt att höra, tack! :)

      Radera