tisdag 27 november 2012

nej...nejnejnejNejNejNEJ!!!!

*suuuuuccccckkkkkk*

det är sista gången jag sitter och broderar klockan ett på natten >.<

Tycker att jag borde ha märkt något men icke.
Det här gjorde jag i förr går och man kan säga att det inte riktigt blev rätt *suck*
Det 'r bara att ta upp det igen då >.<

Märkte det i går och man kan säga att det passade bra till dagen jag hade. I går tappade jag en massa grejer på jobbet, felmärkte varor, slog in fel i kassan och lagom när jag kom hem fungerade inte min dator. 
Ja en såndär underbar dag ni vet!

Hoppas att det blir bättre i dag!
Nu tänkte jag visa upp lite nya saker i min andra blogg om ni är sugna på att de det ;)

2 kommentarer:

  1. Vad en massa fina saker du pysslar med, här tittar jag in igen! :-))
    Jag kan ju inte brodera, så jag ser inte vad som är fel med den fina tomten, men jag känner igen det där med klockan 1 på natten... Att hålla på för att det är så kul och för att man har kommit igång, men egentligen är man alldeles för trött... :-))

    SvaraRadera
  2. Tack ^^
    Felet är att det ska vara varnannan vit ovh varrannan röd på kroppen, men det råkade bli två röda i rak -.-'
    Ja i slutet brukar jag bli så trött att jag knappt vet vad jag ska göra näst ^^'

    SvaraRadera