tisdag 6 november 2012

Ny teckning: The Apple Family

I dag har det verkligen inte hänt mycket. Jag hade väldigt många planer på vad som skulle göras i dag men jag har haft en hemsk huvudvärk hela dagen.
Bara sitta och skriva det här får mig att vilja spy -.-'


Ja, tråkigt att läsa, sorry ^^'

Men jag ville gärna visa något för er i dag också men jag hade inget liggandes tyvärr.
Det ända som nästan var klart var min senaste teckning som bara saknade bakgrund, dock orkade jag inte göra samma bakgrund som jag brukar göra då det tar lite tid.
Men jag blev nöjd med den här ändå!

My little pony:
Big Macintosh, Appleblom & Apple Jack
Teckningen blev mycket ljusare än de tidigare vilket känns både bra och dålgt :)
Apple Jack fick en grymt skum ansiktsform  och min ljusgula är väldigt,väldigt ljus. Appleblom ser ut som ett spöe xD

Jaja det blir nog allt för mig i dag!
Ha en trevlig kväll!

4 kommentarer: