torsdag 29 november 2012

Vinter!

Vilken känsla att vakna upp och se den första riktiga snön ute^^
Härligt väder att gå ch handla julklappar i! Hoppas att tågen inte flippar ut totalt bara -.-'


Och i går var jag uppe med min syster och lillebror på IKEA och handlade ett nytt skåp!
Fall jag ska vaa ärligt så var det inge kul att åka bil i det vädet och jag tycker synd om min syster som fick köra :/

Jag fick i alla fall min Billy hylla - djup 38! Inte standar mobellen men det är lika djupt som mitt gamla som jag köpte begagnat och med 16 cm extra djup för jag plats med mer leksaker!
Dock så insåg jag att jag faktiskt inte har några verktyg..... eller jag har en stjärn skruvmejsel men det räckte inte till >.< Far min skulle kanske komma förbi i kväll och låna mig de saker som jag behöver.

Så länge ser mitt vardagsrum ut så här:
Nu måste jag klä på mig så jag inte missar tåget!
Ha en tevlig julig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar