måndag 31 december 2012

Årets Bästa

Så här på årets sista dag så tänkte jag gå igenom mina favoriter ifrån varje månad!
Jag gjorde en likadan i början av året för 2011, så det kan bli lite av en tradition :)

Klicka på bilderna för att komma till inlägget så får ni se mer bilder!!
Då kör vi:

Januari
Min syster tog sitt körkort i Januari så jag virkade en liten bil samt gjorde ett kort till henne.

Februari
I februari gjorde jag ett staflikort till min syster med en bild på henne och hennes pojkvän från vår studentmiddag.

Mars
I januari började jag att göra customs av My Little Pony och utav alla dom som jag har gjort i år så är det här min favorit: Big Macintosh!!

April
Den här asken var en vanlig Toffiffe ask som jag pyntade och gav till värden på ponymötet som jag var på.

Maj
Våren och början av sommaren blev en väldigt pysseltom period då jag både gick i skolan och jobbade men den här söta lilla ponyn fick jag ihop, täckt med över 500 stenar!

Juni
I juni drog jag i gång med att virka hjärtekatter igen och här är en av dom!

Juli
Ett sött litet kort fick jag ihop under denna månad.

Augusti
Detta kort gjorde jag till min pappa som fyllde år under augusti månad.

September
Dom här örhängerna gjorde jag till en vän som fyllde år.

Oktober
I oktober testade jag på lite nya grejer och en av dom var att rita lite, här är en av de få bilder jag gjorde innan intresset silade och jag började jobba mycket igen.

November
Även i novmenber fick jag mycket gjort bland annat gjorde jag en hel outfit till en Monster High docka, men klänning, boots, cape och örhängen.

December
Det här halsbandet älskar jag! Klart en av årets favoriter ;)




Jag vill tacka alla som här hängt med mig här i bloggen och hoppas ni hänger kvar till nästa år!

!!Gott Nytt År Till Er Alla!!





1 kommentar: