fredag 28 december 2012

Custom Ponys: Teenage Mutant Ninja Turtles

Nu är dom ÄNTLIGEN klara!
Det har tagit tid men helt ärligt vet jag egentligen inte hur jag har fått i hop dom då jag har jobbat 5-6 dagar i veckan hela tiden, men som sagt: Äntligen .Klara!

Och här är dom:
Gruppbild:

Michelangelo:


Leonardo:


Donatello:


Och den första jag gjorde: 

Jag gillar nog dom som jag gjorde nu mer, dom ser lite coolare ut ;p
Jag blev i alla fall nöjd med dom, det ända jag inte gillar är att Donotellos stav inte riktigt sitter på mitten :/
men hoppas att det går an i alla fall! Och hoppas att dom inte ser helt off ut tillsammans!!

Nu ska jag städa ordning lite och sen fixa med mina julklappar ^^
Byebye!

1 kommentar:

  1. Jag kommer nog också gilla de "nya" mer, de har lite mer färg eller hur man ska uttrycka det (av vad jag kan se från bilderna i alla fall. Men det kommer nog se bra ut ändå ;)

    SvaraRadera