fredag 14 december 2012

Dags att posta julkort!

Det börjar dra ihop sig och nu är det bara tio dagar kvar tills julafton!
Kom på att det kanske är bäst att posta julkorten snart om jag vill att dom ska komma fram, bättre sent än aldrig eller hur?

Det har inte blivit så många nya julkort nu under året men sm tur hade jag tillräckligt många kvar från förra året ^^
Bra att ha ett litet lager!


Känns som att tiden går lite snabbare än vad jag önskat, men om jag tittar tillbaka så har jag hunnit med lite julpyssel i all fall:
Virkat en tomte
Julkort 1 och 2
Snögubbar från Slöjd detalj
Bundit Julkransar på jobbet
Gjort fin Julhängen från Panduro
En Present Ask
Målat en mini Julsläde

Känns lite som att jag pratar som att julen är slut, vilket mest beror på att jag kommer jobba ganska mycke nu dagarna innan jul och har inte tid för mycket annat. Den lilla tid jag har vill jag använda för att göra klart mina custom, vilket jag redan har grymt dåligt samvete för att det har dragit ut så mycket på tiden.

Någt litet hoppas jag hinna med och kanske till och med någon liten hemma gjord julklapp.

Mental anteckning till nästa år: Börja tidigare!!!! XD
...inte för att jag haft så mycket tid under sommaren heller.....
Då var det bestämt: I januari börjar vi med de första julklapparna!!!


Lite lagom mycket svammel i det här inlägget men hoppas att det går an!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar