söndag 2 december 2012

Julklappar!

Alla julklappar/matrial till julklappar är nu inköpt! Det som är färdigt har även blivit inslaget i går kväll.
Vi bestämde att det inte skulle bli så mycket julklappar eftersom det är lätt att det går överstyr.

Jag ville ha en väldigt enkel och julig inslagning så jag köpte brunt inslagningspapper på ica. MISTAG!
Det tog tre lager med papper för att det inte skulle synas igenom >.<
Det räckte till de julklappar som jag slog in i går och sen var det slut. Jag ska försöka hitta likadant fast tjockare så alla blir i samma stil.


Det blev ganska stora packet (även om två faktiskt ligger i lite förstora lådor) men det är kul! Det syns mycket bättre då och ingen säger väl julpyntat som en trave med packet!


Hittade en (dålig) bil på julklapparna jag köpte 2008 och det var kanske lite fler då:

Jag får det till 21 stycken men är säker på att det var lite små packet som inte syntes på bilden.
Jag har alltid gått överstyr med julklappar och brukar alltid handla för flera tusen (kanske inte är så vanligt men jag har vart student fram tills nu så ekonomin har väl inte sett så bra ut). Jag älskar att välja presenter, slå in osv, vilket gör det svårt att begränsa sig.

Året julklappar är i alla fall fina och jag hoppas att dom kommer att uppskattas! :)


Jag hade tänkt jobba lite med mina customs nu (de tär lite saker som jag måste göra om), men när jag öppnade min lera kom jag på att jag inte hade tänkt använda den på ett tag så jag dränkte den i vatten så den inte skulle torka ihop tills nästa gång. Så just nu är det mest en smet.
Jag har lämnat påsen öppen så för hoppningsvis torkar den under kvällen och går att jobba med i morgon.

Hppas att ni har haft en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar