onsdag 5 december 2012

Massor av små stygn

Jag har fått ihop ännu en halvfärdig tomte, känns att det går lite för sakta dock.
Börjar känna mig lite stressad över att jag inte kommer att hinna ^^'
Men som sagt: det är ju inte hela världen och då har jag i alla fall en duk klart till nästa år!

Ja, det kanske var en överdrigt att säga att den var halv klart, kanske en tredje del? ^^'

Tänkte av sluta med lite fina bilder från i dag! Själv har jag legat hemma hela dagen på grund av att jag har varit dålig (känns som att jag säger det i var och vartannar inlägg ,men det är väl sånna tider antar jag) , men det kan inte ha varit roligt att ta sig till jobbet i det här vädret:


Hoppas att det lugnar ned sig och att de får ordning på tågen!!
Nu ska jag krypa tillbaka ned i sängen igen. Ha en trevlig kväll!

6 kommentarer:

  1. Den däringa duken kommer att bli jättefin, när den nu än blir klar! :-) Jättesöt tomte!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, det är trevlig att höra^^

      Radera
  2. Hi, Rebecca!
    Your Santa is so cute!!!
    Wowww... how much snow!!! hehe
    Hugs,
    Mariana.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hello!^^
      Thanks you!
      Yeah and everything came just over three days o.O
      Many hugs!

      Radera
  3. Söt tomte! Lycka till med fortsättningen!
    Hoppas du kryat på dig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, ch tack de ska jag ^^

      Radera