tisdag 4 december 2012

Tittskåp

I dag har jag verkligen tagit det lungt! I går hann jag i alla fall med massa saker men i dag har jag nästan bara tagit tupplurer och kllat på anime ^^
Jag hade faktiskt fått lite gjort i alla fall men under omständigheterna så blev det inte (mina custom pnysar torkar, jag har tappat bort min ända broderinål, jag hade inte tillräckligen med tyg till det jag skulle sy).
Men som sagt i balnd är det bra att ta det lugnt!


Nu till det som jag faktiskt har gjort!
Jag gjorde ett litet tittskäå till mina Sylvanian Families. Än så länge har jag inget stort hus att ha de möbler jag köpt i, och eftersom det inte är så kul att ta bilder på dem utan "rätt" miljö så gjorde jag ett litet rum!

Själva lådan är 15 cm hög, 15 cm bred och 10 cm djup och gjord i 2 mm papp.

Innan den fick mönster papper:

Efter:


Jag ska även måla utsidan då den är gräslig, men jag ville inte gärna börja släpa fram färg nu.
Jag funderar på att sätta in ett fönster, men vet inte riktigt vart. Plus att det ska vara väldigt neutralt då jag vill kunna använda de till många olika set.

Just det här settet är Bath Time for Baby (baddags) och är köpt på Toysrus för 129 kr. Babyns badrock finns i både vitt och rosa.

Om ni vill se ltie fler bilder som jag tog kan ni kolla in det på min leksaks blogg genom att klicka HÄR eller i på bilden i min vänstra sidebar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar