söndag 27 januari 2013

Let´s eat Cake!

Då är även denna dag snart slut!
Min sambo fyller år på onsdag så i dag har vi haft lite folk över på fika. Så morgonen bestod av att städa och göra det sista på smörgåstårtorna, sedan kom folket strax efter två. När alla kände sig klara så åkte jag iväg med syster och mor för att stor handla.
Så dagen har minst sagt flygit förbi och den blev ingen större vila som jag hoppats på!
Men det är ju inte varje dag sambon fyller år! :)

I dag kände jag att jag behövde "tvinga" mig till att göra något i alla fall, känns som att jag har legat på latsidan allt för länge.
Dock blev inte resultatet det finnaste, men det är i alla fall något!


Nu är det dags att dra sig till sängen, visserligen har jag lite sovmorgon i morgon men det är lika bra att få sova lite extra ;)

Ha de bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar