torsdag 31 januari 2013

Lite nya saker

I går var vi och shoppade lite och det blev en sväng både till Panduro och Slödjdetalj!
Och det blev lite små grejer inhandlat :)


Jag blev väldigt glad när jag fick se att Panduro har fått in fler färger på sina egna klister bokstäver! Till en början hade dom bara vita, svarta och mörkmörkbruna. Själv köpte jag rosa, lila och blåa med det fanns i lite fler färger också. Lite synd att de gröna var så starka. Dom är även grymt billiga, en tjuga styck.

På Panduro köpte jag även pärlsatsen. Den stod på barn avdelningen men det ser ut att vara rediga i alla fall. Annars brukar barn pärlor se väldigt plastiga ut och lite illa gjort men dom här var faktiskt riktigt snygga. Nu får vi se hur det går att sätta ihop dem!
Jag har aldrig gjort armband med pärlor och elastiskt tråd, men det borde väl inte vara allt för svårt?
Någon som vet om man borde lima på knuten så att det håller bättre??

Sedan köpte jag två Pearl Markers från Slödj Detalj, lila och blåå även här. Känns att jag har blivit en anning bättre på att göra pärlorna (om man bortser från att jag råkat lägga fingret i en de två senaste gångerna...) så jag kännde att jag kunde slå till på två till!
Köpte även en svart Disstress Ink, jag har velat ha en länge men innan hade jag en liten Chalk Inkpad. Den var inte lika bra som Distress Ink pad men jag tänkte att det skulle varit onödigt att köpa och sen inte använda den.
Den var inte väldigt välanvänd men igår så lossnade själva paden från plasthållaren... det hänge med min bruna första gången jag skulle använda den >.<

Ja, i alla fall så var det lite fina grejer köpa! Hoppas att jag får tid att använda dom bara ;)

Hoppas att ni får en trevlig dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar