fredag 25 januari 2013

Örhänge i svart och silver

Detta gjorde jag i går morse innan jag gick till jobbet, det gick väldigt snabbt att göra. Tog väl 5 minuter ungefär.
Dock hade det gått lite smidigare om jag INTE limat fast mina fingrar i det... men det behöver vi inte tänka mer på nu!

Korset och döskallen köpte jag på mässan i höstas och resten kommer ifrån panduro.




Det har inte blivit så mycket uppdaterat nu den senaste tiden och jag har varit lite dålig på att svara på mina mail (sms, samtal, well all kontakt överhuvetaget) då saker och ting int ehar gått så jätte bra och jag har inte mått någevidare bra heller.
Ska försöka komma ikapp med allt och komma igång med allt jag vill göra!

Men nu ska jag fixa lite innan jag ska åka till jobbet.
Ha de bra!

1 kommentar:

  1. Jag vet hur det är jag har inte mått så bra sista tiden heller och inte riktigt ok än hoppas att det vänder snart :)
    kram Bella

    SvaraRadera