onsdag 30 januari 2013

Sambons Födelsedag!

I dag fyller min sambo år!
Det blev lite små presenter nu på morgonen (halv fem.....) och sen ska vi i väg och köpa den "riktiga" presenten.
Jag fick lite panik i går: han skulle sluta senare än mig så jag hade tänkt slå in hans packet när jag kom hem från jobbet. Men inte. Han slutade mycket tidigare istället.
Visst hade jag kunnat stänga in mig och slå in det, men jag ville inte att han skulle veta något eftersom jag redan sagt att vi skulle åka och köpa den tillsammans, och eftersom allt inslagningspapper ligger i ett skåp i samma rum som han har sin dator så var det svårt att smyga med det.

Så jag bestämde att jag skulle fixa det när han sov. Dock fastnade jag vid datorn och klokan  12 insåg jag att jag varken hade slagit in packet eller fixat kort!
Så jag satte mig och fixade det, gick och la mig vid ett och sen upp klockan 4:30 för att fixa lite födelsedags frukost,sjunga och ge packet.

I brist på annat så la jag presenterna i en vit låda och satt ett snöre runt. Det såg inte allt för illa ut och så tidigt på morgonen är det ingen som bryr sig hur de ser ut ;)




Nu ska jag fixa mig och möta honom vid hans skola!
Ha de bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar