onsdag 2 januari 2013

WIP Pony

Har inte så mycket att visa just nu förutom denna halvfärdiga ponyn!
Det ska/skulle bli en 2012 Vinter Pony, men lite sent är väl lugnt i alla fall eller?? :p


Testade lite ny färg som är menat för modell bygge, men den var verkligen inget för mig. Alldeles för tjock och gick inte ihop med vatten. Vilket gjorde att ögonen verkligen inte blev bra, för klumpiga  :/ men det kan inte alltid bli som man har tänkt sig!!
Har varit ledig två dagar i rad vilket har varit grymt skönt! Det var alldeles för länge sen som jag bara vart hemma och latat mig ^^ I december hade jag alltid fullt upp på mina lediga dagar. Efter det här blir det elva dagar jobb så det är bäst att passa på ;)

Hoppas ni har haft de bra så här under mellan dagarna! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar