måndag 25 februari 2013

Kort med vårtema

Eftersom det var så fint väder i går så var vår-längtan på topp och jag kunde inte låta bli att göra ett vårigt kort. 
Jag ville få med lite av de nya materialet som jag köpte häromdagen och så här blev det:


Mönsterpappret och den prickiga tejpen är två av de saker som jag köpte.

Inspiration till blommorna hittade jag i scrapbook tidningen som jag köpte, gjorda av cardstock, washi tejpen som jag köpte i fredags och en brand. 
Jag blev väldigt nöjd men min löv punch, men nästa gång ska jag göra dem utav dubbelsidigt papper så att jag kan vända dom och så att alla inte ligger åt samma håll!

Och så blev det! Jag började även klippa upp tilda tygerna som jag köpt så förhoppningsvis orkar jag kanske sy lite i kväll när jag kommer med!

Hoppas ni får en trevlig dag! Här lyser solen igen, väldigt underbart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar