söndag 24 februari 2013

Längtar till våren!

Jag antar att jag inte är den ända som har tröttbat på all snö och kyla?!
Själv längtar jag mest till alla soliga dagar då jag är så otroligt trltt på allt de grå som har varit under de senaste månaderna.

I fredags var jag till Stockholn med min lillebror för att gå på bio och passade även på att taen titt på Panduro.
Där har dom börjat rusta för påsk och vår! (Någon som vet när påsken infaller i år?)
Jag fick med mig lite små grejer i underbara vår färger!


Lite fina Tilda tyger och en matchande rulle band, jag skulle vilja sy lite små saker tilk köket.
Får se vad jag kan få ihop.

Lite olika washi tejp; blev lite frustrerad när dom bara hade ett par som föll mig i smaken men sen visade de sug att dom hade gömt alla de funa vid kassan!
Köpte äntligen en löv-punch!
Jag har kollat runt lite på internet den senaste tiden med fö 150-250  kr så var dom lite i de dyraste laget!
Sen hittade jag den här och den kostade "bara" 89 kr!

Det blev även två fina rea papper.
Ena sidan:

Andra sidan:


Dom hade så mycket fint och jag ville gärna plocja på mig dubbelt så mycket, men det blir ju en hel del pengar tyvärr.

Nu ska jag snart i väg på dejt på sambon min så jag önskar er en fortsatt trevlug dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar