onsdag 13 februari 2013

Lite av varje

I går var jag helt ledig, vilket var grymt skönt! Jag var hemma hela dagen och gjorde lite olika grejer som behövdes göras!
Jag klämde även in lite sy tid samt att jag tog kort på hela min samling.


Just nu blir det en liten paus i sy projektet eftersom jag behöver inhandla lite matrial.
Jag sitter även återigen och deppar över min kamera. Jag sorterade lite bland mina senaste bilder och indåg att näst intill inga är godkända.
Visst kan man säga att det delvis är mitt del eftersom i vissa lägen kan jag få lite bra bilder, men när kameran inte kan fokusera så anser jag det vara bortom min förmåga.
Får väl se om jag kan få ihop till en kamera om någon månad >.< *suck*

Det blev visst inge vidare glatt inlägg, men hoppas att ni står ut ^^'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar