fredag 15 februari 2013

Matchande Armband

Jag har satt ihop två stycken till armband i samma nyans som de senaste jag gjorde.
Den här gången blev det två smalare armband för att matcha upp de andra som är lite bredare.

De två nya:


Alla tillsammans:

Det var lite pillrigt att trä på de små pärlorna, speciellt eftersom jag inte har någon nål. Som tur var så är gummibandet ganska hårt så det gick ändå. 
Själv är jag nöjd med resultatet, den där pärlsatsen räckte ganska lång. De silvriga har jag fortfarande många kvar av och dom är ju lätta att matcha med andra pärlor och berlocker. 

Nu är det dags att jobba! Känns lyxigt att ha varit ledig ett par dagar, dock känner jag att jag borde ha sovit mer. Det är alltid bra att vara efter klok.

Ha de bra!

1 kommentar:

  1. Riktigt snygga ihop! Så skulle nog jag bära dem. :)
    Ha en mysig helg!

    SvaraRadera