lördag 16 februari 2013

Mumsiga Chokladbollar

Det var flera år sen jag gjorde chokladbollar sist, så det var verkligen på tiden att jag slängde ihop ett par stycken!




Dom var grymt goda även om dom inte var så fina. Det ska klart bli lite mer inom en snar framtid.

Jag har varit ledig hela dagen och bjöd in mor min på ett litet städkalas. Så nu har vi lite ordning här hemma. Jag fick även hjälp att sätta ihop den sista byrån till sovrummet så morgondagen kommer bestå av att sortera och vika alla kläder. Ska bli skönt att få lite ordning i sovrummet också!

Just nu sitter jag och funderar på vad jag kan hitta på. Kände lite för att virka men eftersom jag har grymt ont i handen så tror jag att jag skippar de (råkade få kokande vatten över större delen av handen när jag lagade mat -.-')
Något kanske jag kan hitta på i alla fall!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar