måndag 11 februari 2013

Squirtle

Satt och ritade lite i går med mina Touch pennor och så här blev resultatet:


Det blev en liten Squirtle från Pokemon.
Inte det bästa som någonsin gjort men jag tycker att den blev godkänd i alla fall.

Jag jobbar i dag och sen på fredag, resten av veckan är jag LEDIG!
Låter skönt nu men efter någon dag kommer jag nog klättra på väggarna!
Jag var ju ledig i går och då var det på gränsen att jag blev hyper.
Jag hann i alla fall med att göra klart kortet som jag visade igår, sy vidare på mitt sy projekt (inte mycket kvar nu), städa lite, laga mat, gå och handla/hämta ut post, göra fruktsallad, läsa första kapitlet av min nya bok samt titta på  två och en halv timme anime.
Allt detta på de elva timmarna som jag var uppe!
Sen satt jag ju vid datorn och läste grymt mycket manga.

Kort sagt en väldigt bra dag!

Jag har inga stora planer för veckan men lite har jag att göra:
-Skruva ihop våra nya byråer
-Åka till sopptippen (om jag kan tvinga någon att köra mig)
- Storstäda med mor min i helgen.
-Sortera min samling

Känns att jag kommer få väldigt mycket dötid under min ledighet så jag måste nog planera in lite fler projekt om jag inte ska dö av uttråkning!


Ja, det blev grymt mycket svammel i det här inlägget, hoppas att ni står ut!
Ha de bra :)

2 kommentarer:

  1. Hej Rebecka!

    Tack för besökt hos mig, jag har haft så mycket att bloggen knappt hinns med men jag försöker.. det är kul att möta nya människor, se deras fina idéer och pyssel och få lite inspiration!
    Jätteduktig är du, med många strängar på din lyra! Vi ses igen!

    Kram Linnea

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejhej!
      Haha förstår verkligen vad du menar! Ibland tar livet verkligen fart! :)
      tack vad snällt sagt! ^^

      Radera