tisdag 19 februari 2013

To a Very Special Person

Här kommer ännu ett kort jag gjort, denna gång till Månadsutmaningen!
Utmanien var att alstra någon med inspiration från denna bild, jag valde att jobba med liknande färgtema, fokus på blommor och använda mycket vitt.
Och så här blev mitt kort:



Sex olika blommor samt tre pärlknoppar.

Bokstäver från panduro och en halvprälhjärta.

Tårtpapper från panduro, rosa mönsterpapper från akademibokhandeln och vanligt vitt papper som grund.

Hrön med stansade hörn och små halvpärlor gjorda med Pearl Pen.

Jag testar vidare med de stora blombuketterna och tycker även denna blev fin, tyvärr så blev kanske inte bilden så bra menmen.
Nu ska jag försöka ta mig ut soffan och hitta på något!
Ha en trevlig kväll!!

2 kommentarer:

  1. Får tacka för ditt fantastiskt fina kort med vackert tårtpapper som underlag till Månadens Utmaning.Lycka Till!

    SvaraRadera
  2. Hej ! Tack för att du vill vara med och fira min 1- årsdag av bloggen. Har kikat runt i din bligg många fina sakeer du gjort.
    Kram Ulla

    SvaraRadera