torsdag 14 februari 2013

You Are My Everything

Här kommer ett kort som jag satte ihop, tyckte skulle passa bra så här lagom på alla hjärtans dag.


Fem olika blommor samt vita pärlknoppar.
Det var första gången jag fick ihop så många olika blommor med olika färger, jag har testat förut med det har inte blivit så snyggt. 

Stämpelmotivet kommer från panduro, det är tre olika clear stamps som jag satte ihop. 
Färglagt med Touch pennpr. 

Knapparna köpte jag på en tygbutik när dom hade utförsäljning, en påse med ungefär 25-30 knappar för en tia. Inte helt fel.
Spetsen vet jag inte riktigt var jag har fått ifrån.

Grunden är vanligt cardstock, de rosa peppret med text kommer ifrån Akademibokhandeln, de blå pappret med blommor är från Magnolia och det rosa med prickar är från Miss Caroline by Jen Allyson.

Bokstäverna kommer från Panduro


Själv tycker jag att färgerna gick ihop väldigt bra, speciellt med tanke på att jag bara tog lite olika papper utan att titta närmare på nyanserna.

Ska väl även passa på att önska er alla en trevlig alla hjärtans dag, själv är jag inte så jätte intresserad av att fira sånna här dagar men en ursäkt till att äta en massa godis är ju aldrig fel!

Hoppas ni får en trevlig dag vad än ni har för er! :)

6 kommentarer:

  1. Vilket fint kort i sköna färger!

    Hoppas att din Alla hjärtans dag varit toppen!

    SvaraRadera
  2. Ibland blir det bäst när man bara "Just do it" ! :)
    Det blev jättefint med färgerna, buketten och designen.
    Ha en fin Alla hjärtans kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja och det är skönt att inte behöva tänka så hårt hela tiden :)
      Tack desamma!!

      Radera