tisdag 12 mars 2013

Enklare porslinsmålningar

Jag tyckte att det var vällidgt roligt att måla muggen som jag gjorde för två veckor sedan. (gud har de redan gått två vecor?! Gud vad tiden går fort -.-') men den var inte riktigt i min stil. Så jag gjorde ett set med lite enklare mönster och i grönt så att de matchar lite i köket.



Små prickar och en rand fick de bli! Tyvärr syns de inte på bilden men på neder kanten av muggarna går den en lite bredare grön rand med prickar över.
Och äntligen fick jag lite äggkoppar hem! Jag har haft jätte svårt att hitta äggkoppar men jag tyckte att dom är var helt okej. Synd bara att vi fick in jätte fina på jobbet ett par dagar efter att jag köpt dessa ... jaja!

Känner verkligen att jag har legat på lat sidan de senaste veckorna! Men så kan det väl bli ibland antar jag.

Hoppas att ni får en fortsatt trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar