måndag 18 mars 2013

Samma som senast

Jag vet inte riktigt om det är allt för tråkigt att få se bilder på samma sak dag efter dag, jag hoppas inte då jag int ehar något annat att visa. ^^'
Det blev en seg start i går kväll när det kommer till målningen då jag inte mådde någe vidare.

Jaja nog om de!
Här kommer bilden:
Efter totalt 16 timmar:

Det har inte gått så jätte fort fram nu de senaste timmarna då jag har fått göra om en del eftersom det inte blev bra/rätt. Så jag hoppas att det går bättre nu! När jag har målat ut allt måste jag gå tillbaka och rätta till en del så som kladd och bättre på kontrast mellan ljust och mörkt.

Nu måste jag gå, hoppas att tåget går som de ska, läste precis att sl's trafik strular igen. *suck*
Ha en fortsatt trevlig dag!

1 kommentar:

  1. Färläggningen och skuggningarna är ju strålande! :O

    Verkar som jag behöver öva på mer färgläggning och skuggning.

    SvaraRadera