onsdag 17 april 2013

Ännu ett snabbt kort

Jag har märkt att jag får en del tid över på morgonen om jag imte sätter i gång datorn, väldigt konstigt!
Så i morrse hann jag både med att köra disken och köra ett kort.

Kortet tog 20 mimuter att göra och är 10x15 cm.




Mönsterpapprerna kommer från samma tidning som jag visade u förr går, Cardmakimg & Papercraft.

Det har blivit väldigt många kort den senaste tiden rftersom de imte är så tidslrävande. Men emellan de så har jag jobbat på min dräkt till konvemtet som jag ska till om en månad samt jobbat på min målning.
Det kommer inte blu så mycket pyssel fram över då jag jobbar alla dagar de kommande två veckorna. Jag hoppas att hinna tränga in litr små pyssel men alla dtora projekt har jag öagt undan för tillfället.

Jag hoppas att ni får en trevlig dag som kommer vara lika solig som min!
Ha de bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar