måndag 1 april 2013

Vårkort

I dag efter all städning blev det ännu ett litet kort, men denna gång i lite våriga färger.
Kanske inte de bästa bilderna tyvärr.





De fina banden kommer från Ica och har klister på baksidan. Personligen tycker jag att dom var väldigt bra. Dom gick att ta bort efter att jag satt dit dom en gång (och gillade inte hur de såg ut), vilket är bra då det inte alltid blir som man tänkt!
Enkelt utformat och tog inte mer än 15 minuter att göra.

Jag började även på en ny tavla igår. en som är mycket mindre den här gången.
Utöver det så är jag grymt glad att våren är på väg! Kanske inte värmemässigt men fler sol timmar är ju helt underbart!Och nu när vi ställt fram klockan så kommer det vara ljust när vi stänger vid sju, super skönt.
Tror även att jag har drabbats av vår-trötthet (eller om det är förkylningen som gör mig uttmattad) då jag har sovit grymt mycket den senaste veckan! 11-13 timmars sömn när jag är ledig och ungefär 8 när jag jobbar plus 1-2 timmars tupplur på eftermiddagen(när jag är ledig eller slutat tidigt).

Hoppas att ni har fått en bra start på veckan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar