söndag 5 maj 2013

Egen klätt diadem

Efter att ha köpt lite skollim från ica så kunde jag sätta mig och klä ett av mina diadem som jag köpte på panduro i onsdags.
Jag valde ett ljusblått mönstrat typ som jag köpte på symässan i höstas.
Det var lite pilligt att lima fast det eftersom jag inte riktigt var säker på i vilken ordning som jag skulle vika de, samt att jag fick lim på fingrarna så tyget fastnade på dom istället för på diademet. .
Men det var inte något svårt pyssel! Det tog ungefär tio minter att få på tygen och ytterligare tio minuter för att tygetskulle torka.




Kanske inte de mest inspirerade bilderna men eftersom jag helst undviker att posera så får de duga!

I dag är de strålade vänder så jag hoppas att de kommer mycket folk till butiken så vi får lite att göra.
Ha en trevlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar