torsdag 25 juli 2013

Mer Sommar!

I morse gjorde jag ännu ett somrigt kort. Det känns lite som att sommaren håller på att rinna iväg och snart är hösten här, så det gäller att ta vara på tiden och sommar inspirationen!


Kortet blev 10x15 cm och består av följande:
Blått Cardstock,bokstäver, grönrutigt band och tårtpapper från Panduro
Mönsterpapper från en tidning
Pappersblommor,halvpärlor samt pearl maker och knappar
Allt är kantat med Distress Ink






Jag tycker resultatet blev bra, dock såg jag nu att bokstäverna blev lite sena.
Ha en trevlig kväll!

4 kommentarer:

  1. Hej där!
    Kul att du gillade vikningen jag visade hos ELB!!
    Vilket härligt sommarkort du gjort, ett riktigt gladkort =) Jag gillar också bokstäver med lite höjd, blir lite mer liv när det bygger lite.
    Ha det härligt // Monica =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejhej!
      Ja det var ju så fint!
      Tack så mycket, man måste ju passa på nu när det fortfarande är sommar. :)

      Radera