söndag 21 juli 2013

Tillbaka efter ett litet uppehåll

Det blev lite fel när jag skulle glra ett inlägg för ett par dagar sen då det inte postades. Så jag lägger bara upp de som jag skrev då!






Nu var den en hel månad sen jag senast gjorde ett inlägg! Tidgen går verkligen fort när man har mycket att göra.
Jag vet att jag skrev om att jag var konstant sjuk efter min resa till London, de höll i sig ett par veckor till och nu när jag äntligen varit snuv ri en vecka så åkte jag dit igen!
Utöver det så har det varit mycket jobb på schemat den senaste månaden så det har inte blivit så mycket tid över till pyssel.
Men den störta anledningen till den obefintliga uppdateringen är för att jag och min sambo bestämde oss för att vi ska gifta oss i Augusti! Så all extra tid jag har haft /vilket inte har varit mycket) hat gått till att planera bröllopet. Visserligen har jag gjort en del pyssel till de så som inbjudningskort, placerings kort och lite små dekorationer, men det tar jag och visar när bröllopet har varit!


Ja! I morse gjorde jag ett kort, det första på en månad. Jag önskar att jag hade haft tid och städat av skrivbordet innan men icke (och ja: jag har inte städat mitt skrivbord på en månad....)
Så här blev det:



Kortet består av:
Grönt cardstock
Tårtpapper
Halvpärlor i tre olika nyanser av blått
Distans tejp
Dstress Ink
Mönsterpapper från två olika tidningar

Kortet blev väldigt välbalanserat och fick sparsamt med dekorationer. Jag köpte äntligen ny distanstejp så jag använde det på alla olika delar. Ett enkelt sätt att få lite liv i kortet.

Det var allt för nu! Förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge till nästa uppdatering!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar