fredag 30 augusti 2013

Birthday wishes

Det senaste kortet som jag gjorde går i lila toner med få men stora dekorationer.
Kortet blev 10x15 cm och jag har använt mig utav:
Lila Cardstock som grund
Mönsterpapper som jag har fått ut tidningar som jag sedan färgat med distress ink
Tårtpapper,fjärilen, washi tejpen och den runda metalramen är från Panduro
Crackle accents från inkssentials som jag har lagt inanför ramen
Motivstämpeln är även den från en tidning, jag har färglagt de med akvarell färg






Det blev ett ganska välpalancerat kot och jag tycker att motivet fick ett fint djup utan att jag behövde lägga på otroligt många lager med färg.

Nu är min semester över och det är dags att gå tillbaka till jobbet. Det börjar ganska lugnt med en heldag och sedan två helgdagar (10-16/11-16), sedan en dag ledig varefter jag jobbar sju dagar i streck. Det sistnämnda kanske jag inte ser fram emot så otroligt mycket men det är inte så jobbigt när man väl gör de.

Hoppas att ni får en trevlig dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar