lördag 10 augusti 2013

Fylla på förrådet

Visserligen behövde jag verkligen inte köpa nytt matrial men när jag slutade tidigt på onsdag och fick chansen att ta en vända på stan så är det ju svårt att låta bli!
Det blev en vända till Lekia (som är återförsäljare till Panduro), Åhlens och Clas Ohlson. Visst blev det en titt i andra affärer men det var där ifrån jag köpte lite nya saker!

Och det här fyllade jag kassarna med:

Lite dekorationer från Panduro samt ett kors som jag hittade i en mysigt liten butik som jag tänkte att de kunde bli ett fint halsband av.

Ett sett med vattenfasta svarta pennor i storlek 0,1 0,3 0,5 0,7
Ett sett med Calegrafipennor i storlek F M B XB
En vatten pensel till akvarell pennor/kritor
Och till sist en vanlig pensel, allt från Clas Ohlson

En ask från panduro och fotofix från Åhlens

Ett block med mönsterpapper från Panduro, två fotoalbum från Åhlens och akvarell papper från Clas Ohlson

Jag har redan testat en del av sakerna nu under dagen då jag scrapbookade lite. Jag måste säga att jag är nöjd med resultaten.
Hoppas ni får en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar