tisdag 24 september 2013

Hjärta av knappar

När jag var på Ica Maxi i söndags så hittade jag en påse med 250 g patell färgade knappar för 39 kr, och ja vem kan säga nej till de?!
Den fick följa med mig hem och redan på kvällen hade jag använt upp en stor del av dom på det här:




Jag ville göra en fin framsida till mitt Scrapalbum, jag brukar int eha något på mina "vanliga" men jag ville göra något roligt med det här.
Det var väldigt enkelt att göra och jag tycker att det blev väldigt fint.

Hoppas att ni får en trevlig dag!

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentaren på min blogg, vad fint ditt album blev och tack för tipset, ska genast ta mig till Ica maxi och leta knappar :D

    SvaraRadera
  3. Tack!
    Gör det, dom är verkligen jätte fina! :)

    SvaraRadera