torsdag 5 september 2013

Living in Scrapcity

Det var ganska kul när jag upptäckte att det är fler än jag som gillar att hålla på med scrapbook här där jag bor. Jag bor i en väldigt liten "stad" med väldigt lite att göra och ett fåtal små butiker En av de butiker som finns är en liten leksaks butik som ligger på runt 40 kvm och där hittade jag en hel del scrapbook saker! Sedan så köpter jag mina scrapbook tidningar på Pressbyrån som ligger här då dom har större utbud än den i södertälje och de i Stockholm centrum/Central.

Här är lite små saker som jag köpte i går på väg hem (5 min innan de stängde)


Små rosetter och tygrosor:

Clear Stamps med kul motiv och stämpel med tass-motiv

Fyra Ramar i filt och små änglavingar

Det blev lite små saker, och de behövs ju alltid! Eller ja ;)
Nu är det dags att dra till jobbet igen, ha de bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar