måndag 30 september 2013

LO - Lanzarote 2008

I helgen gjorde jag en till Layout med gamla bilder, denna gång med bilder från när jag, min pappa och min syster var på semester i Lanzarote 2008.
Jag ville använda många foton eftersom det är de som är viktigast i ett album, så jag tog de bästa bilderna som jag kunde hitta. Tyvärr hade jag inte den bästa kameran eller skillsen på den tiden så många av bilderna är lite tråkiga.
Jag hade lite svårt att välja vilken stil/färgtema som jag skulle gå med eftersom jag ville ha något ljust och som passade med semester temat. Det slutade med att jag gick med blått och lite enkla dekorationer.

Jag har använt mig utav:
Mönsterpapper från en tidning (bakgrunden samt pilarna som jag klippt ut från ett mönsterark)
Bokstäver, fjädrar och den ljusa washitejpen kommer från Panduro
Den andra washitejen kommer från Kärnan
Mönsterpappret med vågig kant är spillpapper som har legat sen jag började scrapa

Jag valde att både ha foton på oss samt bilder som jag tog på omgivningen. Bilden på hamnen är den ända bilden som jag tycker blev riktigt fin från resan.





På fotona från vänster till höger: Min syster och min pappa, Jag och min syster, Min pappa och jag.

Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar