onsdag 4 september 2013

LO med foton från bröllopet

En av mina favorit delar av bröllopet var när jag och min man(!) gick till min farfara grav och lämnade min bukett. Det var ett spontant beslut från min sida men det är nog en av de delar under dagen som jag kommer minnas mest.

Själva LO'n skriker nog inte "bröllop" utan det blev lite mer sommar-känsla. Jag var tvungen att ha pappret med hallon på eftersom min farfar hade jätte många hallon buskar på sin tomt när jag växte upp (okej de kanske inte var jätte många men de känndes så när jag var liten) så varje gång jag see hallon så tänker jag på de. Så de passade ju bra!

Jag har använt mig utav:
Mönsterpapper, blommor, halvpärlor, clipart samt en rund metalram från panduro
Spets från slöjd detalj
Plus att allt är kantat med distress ink






Eftersom jag hade tre foton på LO'n så ville jag inte ha allt för mycket dekoeationer. Jag tycker att de ser välbalancerat ut och inte tomt med tänkte på vad lite olika saker som jag har ancänt mig utav.

Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar