söndag 1 september 2013

Scrapbookat album

En av enledningarna till att jag ville ha en fotoskrivare är för att jag ville börja scrapbooka LO's (layoout=med foton). Så nu när jag äntligen har fått upp min så vad de dags!

Den här bilden är från när vi var i London i våras, kanske int eden roligaste eller så men det var en av de få bilderna där vi bägge var med. Om jag int ehar helt fel så have vi tagit hela två stycken och den andra är egentligen vår favorit av de två men den har vi redan postat på facebook sam tatt vi har den både i vårt London-album och i vårta 2013-album.

Jag har använt mig utav:
Mönsterpapper från okänd härkomst
Knappar, figur-brands, washitejp,tårtpapper samt pappers dekorationerna från Panduro
Halvpärlor från Reprint
Distress Ink plus att jag har använt datumstämpel som även den är från Pandro



a






Jag tycker att den blev ganska bra, färgerna passar bra tillsammans och det blev ganska många men små dekorationer som passade in i temat (vilket kanske beror på att jag köpte dom just för denna layout men det är inte relevant).

Tack för att ni tittade in! Tiden gick för snabbt så nu måste jag skynda och fixa mig så jag kan dra till jobbet.
Bye bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar