söndag 29 september 2013

Söndags inspiration

Just nu sitter jag i den mysiga dimman och väntar på tåget in till stan. Jag kommer in lite tidigt men eftersom de inte går något som passar bättre är det inte mycket att göra åt.
Och en liten fika så här på morgonen är inte så fel de heller.

I går var jag upp till Stockholm efter jobbet med min man för att gå på bio. När vi väntade på tåget hem så tog vi oss en titt på Pressbyrån och hittade en hel del intresanta tidningar. Och lockande som dom var kunde jag inte låta bli att köpa mågra (många).



Tvp stycken Korsstyngs tidningar blev de;

En tidning med blandat pyssel;

Och fyra stycken Scrapbook tidningar;

Tur att min Pressbyrån inte säljer alla dom här tidningarna!

Tack för titten!

3 kommentarer:

  1. Underbar inspiration... men attans, vad det är dyrt med tidningar nuförtiden!

    SvaraRadera
  2. Ja tyvärr kostar dom en del, men jag har sån tur att mannen min betalade dom så jag klarade mig lindrigt undan! :)

    SvaraRadera
  3. Ja tyvärr kostar dom en del, men jag har sån tur att mannen min betalade dom så jag klarade mig lindrigt undan! :)

    SvaraRadera