lördag 7 september 2013

Zealot - Starcraft

I dag blev jag äntligen klar med mig målning som jag började med i mars! Jag började på den efter att jag blev klar med min Ultralisk men jag kom bara halvvägs ,sen fick jag mycket att göra på jobbet och med annat så den hamnade i ett skåp tills i förrgår.
Och här är slutresultatet:






Det tog totalt 10 timmar och 20 minuter. För att hålla koll på tiden samt se hur motivet "växer fram" så tog jag ett foto varje timme, förutom den sista som togs 1 timme och 20 min efter den förgående. 
Så här blev de:


Personligen så är jag inte jätte fäst vid den då den inte är något vidare speciellt. Jag är inget stort Protoss fan utan gjorde den eftersom jag tänkte ge den till min bror samtidigt som den andra. Nästa gång ska jag nog måla något roligare!!
Tack för titten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar