torsdag 31 oktober 2013

Berlock med Kugghjul

God morgon!
I dag har jag något att visa som INTE har med scrapbook att göra, helt otroligt va ?
I förrgår så testade jag att använde lite av smycke sakerna som jag köpte på mässan: berlocken som ser ut som en ram och lite mini kugghjul.
Till de använde jag en liten bit mönster papper färgat med distress ink samt glossglue.



Jag blev ganska nöjd med resultatet, om jag hade gjort om de så hade jag nog valt ett annat papper och distressfärg eftersom de var så snarlik färgsättning som på kugghjulen så dom synd tyärr inte lika bra. Men annars ser det bra ut!

I dag är jag ledig och eftersom jag är uppe innan åtta så betyder det att jag har förlorat förståndet! Nej men i dag kan jag ta en tur till Stockholm för att shoppa till min kommande cosplay och sen tänkte jag knalla runt och fota lite.
Hoppas att ni får en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar