tisdag 22 oktober 2013

Höst Foton

Hej!
Jag hoppas att ni har haft en trevlig dag, min har mest bestått av vila vilket är lite av en utmaning för mig men det behövs verkligen.
Än så länge har det inte blivit något pyssel, men kvällen är ung så det kanske blir något litet kort i alla fall.

Jag tänkte istället visa lite foton som jag tog för någon dag sedan. Jag tycker att det är ganska roligt att fånga olika ögonblick vilket har slutat i ett antal fotoalbum och tusentals bilder på hårddisken. Jag har inga vidare bra skills utan kör på amatör nivå, men det skulle ändå vara lite kul att visa lite bilder som jag tagit.
Som sagt tog jag dom här för någon dag sedan när jag var på väg till jobbet och det var frost överallt.









Hoppas att ni får en fortsatt trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar