onsdag 16 oktober 2013

Julkort #6

I helgen fick jag till ännu ett julkort, denna gång med grönt tema och liggande stomme:



Cardstocken,mönsterpappret och filtdekorationen kommer från Panduro.
Metalblommorna kommer från Slöjd detalj, blinget kommer från reprint och snöglittret köpte jag på Akademibokhandeln för ett bra tag sen.

Jag är lite sugen på att göra lite mer utsmykade julkort men då behöver jag lite mer tid för att sitta ned och scrapa. Kanske blir de något i morgon när jag är ledig.

Tack för titten!

4 kommentarer:

  1. Va roligt att du lämnade en kommentar på min blogg så jag hittade hit till dig.
    Du har en jättefin blogg med många fina insperations alster.
    Må gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var väldigt trevlig att titta in på din blogg också :)
      Tack för komplimangen!

      Radera
  2. Himla snyggt kort du har gjort :)
    Himla snyggt med snön :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera