onsdag 2 oktober 2013

Korsstygn på filt

Jag fick med en matrialsats i en av tidningarna som jag köpte, den innehåll matrial för att göra en nyckelrings uggla med korsstygn.
I måndags när jag var ledig så broderade jag allt och nu måste jag bara sätta ihop själva ugglan.


Jag blir lika förvånad varje gång som jag broderar över hur lång tid det faktiskt tar. Samtidigt som jag jobbade med ugglan så hade jag Sagan om Ringen maraton och precis när slut scenen i sista filmen började så blev jag klar. Visserligen hade jag lite mat och godis pauser emellan och det var inte extended version, men de tog ändå sin tid!

 Som sagt så har jag endast ihop sättningen kvar och det kanske jag hinner med i kväll när jag kommer hem från jobbet.

Hoppas att ni får en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar