söndag 27 oktober 2013

Mina köp från Mässan!

Hejsan!
I dag tänkte jag visa mina köp från Syfestivalen. Det blev inte en så jätte stor variation på saker, utan det blev mest scrapbooksaker och lite tyger. Tyvärr har ju mina garn-hobby hamnat på hyllan men en dag hoppas jag att mitt intresse återkommer!

Här är min köp:


Lite blåa och lila tyger, en bit cream färgat tyg och tyg med cake/tårt tryck:

Tre block med mönster papper och ett set med 5d-motiv cut outs

En förpackning med klister bokstöver, pärl-swirls i blått och rosa, ramar i papp och lite fina dekorationer

Tilda-julbok

Blandade rosor

Mod Melts form och pasta, trädekorationer, olika nycklar, distress stickles, pearl maker och räda bling-stenar.

Berlocker, metal dekorationer och kejdor

Rosetter

Och ett par köp från Slödj detalj: spets, tråd och kantverktyg.

Jag köpte lite nya sorters dekorationer, vilket är lite kul då jag inte har testat något nytt inom scrapbook på ett tag. 
Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar