fredag 4 oktober 2013

Mitt senaste köp från PyHobby

Mitt blomförråd har varit ganska tomt ett bra tag nu så jag kände att det ar dags att fylla på det ingen. Jag klickade in på PyHobby och började fylla varukorgen och jag måste säga att dom hade för mycket fint. Från början skulle det gå på nästan 900 kr men jag skalade av det väldigt mycket eftersom det är pysselmässa om tre veckor och jag funderar på att göra ett par större in köp.
Så det blev bara det nödvändigaste och lite rea saker!


 20 st 1cm vita rosor
20 st 2 cm vita rosor
20 st 0,4 cm ljusbruna rosenknoppar
20 st 0,8 cm bruna rosen knoppar
13 st 1,2 cm lila rosen knoppar
10 st 1,2 cm rosa rosenknoppar
90 st små vita Pirtiller 

 6 st svarta filtblommor
6 st röda filtblommor
6 st små blommor i blandande färger
Små rosa pappersblommor

1 fp med 10 st gula Doily Stickers
1 fp med 10 st rosa Doily Stickers
10 st stora vita metalhörn
10 st små antikguld metalhörn


Det är alltid bra att ha vita blommor eftersom man kan färga dom så att dom matchar färgtemat. Rosenknopparna var på extra pris så dom fick slinka ned dom med. Filt blommorna kostade bara 2 kr/fp så jag kunde inte låta bli att köpa en av varje färg.
Blommorna i olika färger var jätte söta och inte för dyra så dom ville jag prova på och de rosa pappersblommorna fick jag som kompensation eftersom dom inte hade rätt antal av mina lila rosenknoppar, så jag fick dom och tre extra knoppar (13 lila och 10 rosa).
Stickersen var också på rea och kostade 7 kr/fp och jag kände att jag ville testa något annan dekoration som jag inte brukar använda mig utav.
Metal hörn har jag kollat runt lite efter men har inte hittat några, kanske för mycket 2011/2012 över de? 

Det var hela mitt köp som kostade 158 kr ink frakt! Inte för skamligt om jag säger de själv!

Nej nu måste jag röra på mig, jag sitter fortfarande med handduken i håret och jag borde gå om 15 min!!
Ha en trevlig fredag! (Åh det är fredag i dag!!!)

1 kommentar:

  1. Känner igen att ordnarna därifrån kan dra iväg....

    SvaraRadera