måndag 14 oktober 2013

Ugglenyckelring

God morgon!
Jag hade helt glömt bort min filt uggla dom jag hade broderat! Jag hade lagt honom på elementet för att torka efter att ha löst upp plasten i vatten och där hittade jag honom i går när jag små städade.
Men nu är han klar!
Jag behövde bara sy ihop honom med de färdig klippta delarna. Jag hade även lite lim emellan så att de ska hålla bättre och så att de skuöle sitta ihop medans jag sydde ihop kanterna.



Det har även blivit lite annat pyssel i helgen, ett par julkort, ett gratulationskort och en ask.
Jag hoppas att jag hinner fota de i morgon innan jag åker till jobbet. I dag sov jag lite extra länge så jag fick stressa iväg, men de är skönt att få lite extra sömn.
Jag jobbar till och med onsdag och då är jag ledig en dag efter att ha jobbat sju i sträck så det kommer nog att bli en sovar dag! Efter de jobbar jag fyra dagar i rad så det gäller att ta igen lite sömn när jag kan!

Hoppas att ni får en trevlig måndag!

1 kommentar: